loading...
کلبه ی من

32

یه بنده ی خدا بازدید : 3 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

گاهی دوس دارم پیشم باشه سرمو بزارم رو پاهاش و اروم دست بکشه رو موهام

و بغلم کنه ازم تعریف کنه بهم بگه چقد دوسم داره جلو همه بگه که من عشقشم

دوس دارم هیچ وقت تنهام نزاره میخوام با همدیگه به ارزوهامون برسیم من مطمئنم

تاریخ به چشمش عشق ما دو تا رو ندیده حتی لیلی و مجنون جلو ما کم میارن

عشقم زندگیم نفسم جونم روحم وجودم عزیزم اروم جونم دردت به جونم 

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستای عزیزم.این وب حرفای دل منه امید وارم خوشتون بیاد.دوستای گلم برای دیدن مطالب قدیمی تر به ارشیو سایت مراجعه کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب قدیمی تر
    دوستای گلم برای دیدن مطالب قدیمی تر به ارشیو  سایت مراجعه کنید با کلیک بر روی 1392 مینونید مطالب قبلی منو ببینید.شرمنده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 70