loading...
کلبه ی من
یه بنده ی خدا بازدید : 1 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

گاهی با خودم میگم چی میشد پیشم بودی

خیلی ازم دوری بهت نیاز دارم

دلم شونه هاتو میخواد

دلم اغوشتو میخواد

دلم صدای گرم و صمیمیتو میخواد

به خدا عاشقم تو به عاشقی میگی هوس؟

همش هوس تو رو داره دلم

به خدا دیوونته دلم. عشق تو کار دلمه

دلم عشقتو از کی بخواد

دلم دیگه درگیر عاشقیه

بهم بگو که ما دو تا دلمون یکیه

نزار سر به سر دل من

دل من در به دره

ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستای عزیزم.این وب حرفای دل منه امید وارم خوشتون بیاد.دوستای گلم برای دیدن مطالب قدیمی تر به ارشیو سایت مراجعه کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب قدیمی تر
    دوستای گلم برای دیدن مطالب قدیمی تر به ارشیو  سایت مراجعه کنید با کلیک بر روی 1392 مینونید مطالب قبلی منو ببینید.شرمنده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 87